این روز ها
تلخند
جوک،عکس
درباره وبلاگ


سلام من تو این وبلاگ جوک و ترول و..... میزارم امیدوارم خوشتون بیاد و نظرتون رو درباره پست ها بگین:)
نويسندگان
پنج شنبه 10 مهر 1393برچسب:جوک,جوک جدید,پست فیسبوکی,جوک 93,طنز, :: 17:44 :: نويسنده : αℓι_вσу

این روز ها که دلم میگیره...میرم سمت پیانوم...
.
.

.
.
.
.
.
میبینم پیانو ندارم...بر میگردم سمت توالت...!!!



نظرات شما عزیزان:

اشک24
ساعت11:01---21 مهر 1393
سلامممممممممممممم وب خیلی قشنگی داری ممنون میشم اگه به من سر بزنی

sara yekta
ساعت18:21---16 مهر 1393
هوا که بارانی میشود......از پنجره اتاقم.....خیلی راحت تف میکنم رو ملت هیچکیم نمیفهمه !!!مریضم خودتی [نیشخند]سلام ببخشید خداییش این وضعه همبلاگی بودنه؟نه سر میزنی نه کامنت میدی نه جواب کامنت میدی اصل تحویل نمیگیری .با این وضع مثل اینکه من بیام وبت وتو نیای سبک میشم.منم مث خودت میشم و دیگه بهت سرنمیزنم و....بای بیمعرفت.
پاسخ:شرمنده عروسی آبجیم بود نرسیدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 196
بازدید کل : 17881
تعداد مطالب : 141
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1

کد تغییر شکل عکس ها

Untitled-1